Κυριακή, Ιουνίου 28

Ως μια μικρή παρένθεση στην ακατάπαυστη φλυαρία μου με τα κείμενα...Έχω να παρουσιάσω περήφανα αυτό...

Που μου παρέδωσε η γλυκειά μου συνονόματη φίλη Νεφέλη και την ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου...!

Κι εγώ με τη σειρά μου λοιπόν, θα το παραδώσω στους καλούς μου φίλους με τα αξιαγάπητά τους blogs...Ως άτομο που δεν ασχολείται πολύ συχνά με τον συγκεκριμένο τομέα (δηλαδή τον υπολογιστή), θα πρέπει να δηλώσω πως θα παραβώ λιγάκι τους κανόνες του παιχνιδιού που ορίζουν να προωθείται το βραβείο σε 15 άτομα, γιατί δεν έχω υπ' όψιν μου τόσα πολλά blogs...Είμαι όμως σίγουρη πως στο μέλλον θα ανακαλύψω πολλούς ακόμη φίλους, άξιους βραβείου, στους οποίους δεν θα παραλείψω να το παραδώσω...

And the Oscar goes to...

Στον προφήτη, που με την ομορφιά των κειμένων του με ταξιδεύει πάντα...

Στον πρωτόπλαστο, που μέρα με τη μέρα μας μαθαίνει ν' αγαπάμε αληθινά...

Στον kioy, που αν και έχει ήδη πάρει ένα βραβειάκι, δε θα μπορούσα να παραλείψω να του δώσω άλλο ένα για να τον ευχαριστήσω και προσωπικά για τις όμορφες στιγμές που μου χαρίζει με αυτά που γράφει...

Στο sourotiri, που αν και φανταράκι κρατάει ακόμη γερά τα σκήπτρα του blog και μου φτιάχνει πάντοτε τη διάθεση με τις γεμάτες χιούμορ και συναίσθημα αναρτήσεις του...

Στο Μάνο, που όταν η...επικαιρότητα περνάει απ' τα χέρια του, μεταμορφώνεται σε κάτι πραγματικά πολύ ενδιαφέρον...

Στο Γιάννη, που μεταφέρει άψογα το πάθος του για τη δημιουργία της έβδομης τέχνης...

Στον poet, για την πανέμορφη ιστοσελίδα του γεμάτη ποίηση...

Κανόνες:

1. Δεχτείτε αυτό το βραβείο, αναρτήστε το στο blog σας, μαζί με το όνομα του ατόμου που σας βράβευσε, και το λινκ στο blog.

2. Απονείμετε το βραβείο αυτό σε άλλα 15 αξιαγάπητα blogs. Θυμηθείτε να επικοινωνήσετε με τους bloggers και να τους ενημερώσετε ότι τους επιλέξατε για αυτό το βραβείο

Σ' ευχαριστώ Νεφέλη μου για την τιμή που μου κάνεις και σας ευχαριστώ όλους τους συνάδελφους...bloggers για τις αναρτήσεις σας που μου δίνετε την ευκαιρία να διαβάσω!!

7 σχόλια:

Γιάννης είπε...

τιμη μου δεσποινις να αναγραφομαι εις το ιστολογιον σας

Νεφελη είπε...

Η τιμή είναι όλη δική μου...:-)

Poet είπε...

Καλή μου Νεφέλη, σε ευχαριστώ θερμά. Μου άρεσαν τα όσα αναφέρεις για τον εαυτό σου. Θα μου επιτρέψεις να ανταποκριθώ στην τιμή που μου κάνεις με τον δικό μου τρόπο. Λίγο αργότερα απόψε, ελπίζω. Καλό βράδυ.

μ είπε...

Νεφέλη μου,
σ'ευχαριστώ πολύ για την τόσο γλυκιά σου κίνηση.
Τα υπόλοιπα από το mail :)

Νεφελη είπε...

poet, η ανταπόκρισή σου ήτα υπέροχη! Πολύ όμορφοι στίχοι...

Μάνο, εγώ ευχαριστώ για τις ευχάριστες στιγμές που περνάω στο ιστολόγιό σου...Τα λέμε! ;-)

Την καλησπέρα μου και στους δύο εκλεκτούς κυρίους...

kioy είπε...

Τι να πω Νεφέλη μου, τα θερμά μου ευχαριστώ! Τιμή μου να βρίσκομαι στους βραβευθέντες σου!...:)

Νεφελη είπε...

Η τιμή είναι πάντοτε δική μου kioy, όταν προσεκτικά ξεφυλλίζω τις σελίδες σου και ταξιδεύω σε νέους, μαγικούς κόσμους...!

 

Missing You Blogger Template